معرفی و درج مقالات سایت

در این بلاگ میوانید از مقالات مفید ما استفاده کنید

معرفی و درج مقالات سایت

در این بلاگ میوانید از مقالات مفید ما استفاده کنید

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

۳۱
شهریور

وب سایت چیست و مراحل طراحی سایت به چه صورت است؟

در فایل PDF زیر مقاله جامعی درباره وبسایت و نحوه راه اندازی وبسایت نوشته شده که امیدواریم بتونیم اطلاعات کاملی در اختیار شما گذاشته باشیم.

خیلی ها هنوز با وبسایت و انواع آن و نحوه راه اندازی و طراحی سایت آشنا نیستن. در حالی که لازمه خیلی از کسب و کار ها برای بروز کردن و جذب مشتری و معرفی مشاغلشون طراحی سایت هست.

طراحی سایت
عنوان: طراحی سایت یعنی چه؟
حجم: 361 کیلوبایت
 

  • maneli 00kh
۲۷
شهریور

برای اینکه بدونی چطور میتونی کارت رو حرفه ای توسعه بدی و پیشرفت دوچندانی داشته باشی در ادامه با ما همراه باش

 

 

همه قبول دارن که امروزه اکثر افراد برای پیدا کردن و یا خرید و کسب اطلاعات اولین کاری که انجام میدن سرچ تو اینترنت هست. پس ما اگه شغل یا حرفه ای داریم و از این طریق داریم کسب درآمد می کنیم باید بفکر سرچ هایی که مردم می کنن هم باشیم.

دیگه صرفا تبلیغات با کارت ویزیت و بنر و بروشور جواب نمیده. حود ما وقتی یه بروشور تبلیغاتی میبینیم چقدر بهش توجه می کنیم؟! اصلا.

صرفا اون رو تا میکنیم و دور میندازیم مخصوصا با وضعیت کرونایی الان.

 

قدم اول برای توسعه و تبلیغ کارمون چیه؟

اولین قدم برای توسعه کارمون اینه که باید بریم تو نتایج سرچ مردم که اونجا بتونن سایت مارو پیدا کنن و از کار ما اطلاعات اولیه ای به دست بیارن. اطلاعات اولیه برای جلب رضایت و جلب توجه خیلی مهمه. مثل اولین برخورد با یه مشتری جدید حضوری میمونه. وقتی یکی به عنوان مثال وارد مغازه لباس فروشی شما میشه و شما سرت تو گوشی باشه و یا فقط با تلفن صحبت کنی طبیعتا مشتری بعد یه نگاه مختصر میره بیرون و دیگه آدرس مغازه شما روهم به کسی نمیده.

پس اگه تو سرچ های اینترنتی هم فقط به اینکه اسم من با آدرسم تو یه سایت دیگه اومده اکتفا نکنین چون افراد وقتی میبینن شما خودت برای کارت ارزش قائل نیستی که یه صفحه یا وبسایت اختصاصی داشته باشی که معرفی کاملی از کار و محصولاتت ارائه بدی در نتیجه براشون جالب نیست و شما یه مشتری بالقوه رو از دست میدی.

این مثال برای همه نوع کسب و کار ها صدق میکنه حتی فروش ابزار،آسانسور، کفش و لوازم ورزشی و ....

 

قدم دوم برای پیشرفت مشاوره با افراد متخصص

گاهی اوقات برای بعضی کار ها باید از افرادی که تخصصی در اون حوزه دارن راهنمایی بگیریم. طبیعتا طرز تفکر همه افراد مثل هم نیست و با صحبت کردن با افرادی که سر رشته ای در رونق کسب و کار ها دارند ذهن شما نیز بیشتر نسبت به موضوع باز میشه و میتونین تصمیمات مختلفی بگیرید.

بنابراین اگه میخواین که بتونین وارد فضای اینترنت و طراحی سایت اختصاصی بشین باید با نیروهای متخصص این کار اول مشورت کنید. شاید با هزینه های خیلی کم بتونین یه صفحه وبسایت راه اندازی کنین و یا با یکم هزینه بیشتر صفحات اختصاصی فروش آنلاین راه بندازید و بتونین برندتون رو برای کاربرای اینترنت که برای خدمات و محصولات سرچ اینترنتی می کنن معرفی کنین.

 

قدم سوم صحبت با شرکت معتبر طراحی سایت

طراحی سایت رو نمیشه به هرکسی سپرد. بعضی افراد هستند که با 200-500 هزار تومان سایت میزنن!!!

این عجیب نیست که یه سایت که بعضی ها 10-15 میلیون قیمت میدن رو 200-500 تومن بخری؟

قطعا یه جای کار مشکل اساسی داره.اما این مشکل ها چی هستن؟

یکی اینکه طرف شما یه قالب آماده از جایی غیر قانونی دانلود کرده و صرفا اون قالب رو به شما میفروشه و چون شما اطلاعاتی درباره قالب و سایت و CMS ندارین خوشحالید که سایت دارین در حالی که سایت نداشتن بهتر از این نوع سایت داشتن هست چون ممکنه شرکت طراحی کننده اصلی از شما شکایت کنه و ...

مورد دیگه سایت ها با قیمت خیلی پایین آماده و کپی بودن سایت هستش. برخی افراد یه قالب آماده کردند و یا از وردپرس و امثالهم گرفتن و همونو برای همه روی دامنه پیاده سازی می کنن و تمام. در این صورت هزاران سایت دقیقا مشابه سایت شما وجود داره و اگر کسی وارد سایت شما بشه و دقیقا همونو جای دیگه دیده باشه هم بی اعتماد میشه.

از مشکلای دیگه که سایت های آماده این مدلی دارن نداشتن پشتیبانی خوب هست چون صرفا یاد گرفتن اون قالب رو تحویل بدن و توانایی گسترش و توسعه رو ندارند.

بهترین شرکت طراحی سایت برای شما ابتدای کار بعد از عقد قرارداد رسمی نیازسنجی میکنه و بخش های مورد نیاز برای سایت رو به شما معرفی میکنه.

مرحله بعدی شرکت معتبر طراحی سایت قالب اختصاصی برای شما طراحی میکنه و بعد از تایید شما برنامه نویسی اختصاصی سایت رو شروع میکنه.

مزیت طراحی سایت اختصاصی توسط شرکت های معتبر در اینه که شما هروقت هر بخشی رو بخواین تغییر بدین و یا بخشی حذف و اضافه بشه رو کاملا انعطاف پذیر انجام میده و تا یکسال پشتیانی رایگان ارائه میده.

همچنین شرکت های طراحی سایت که تجربه های طراحی انواع سایت رو دارند میتونین به شما برای توسعه و پیشرفت کار در حوزه وبسایت هم کمک کنند و راه های بیشتری برای برند کردن سایت پیش روی شما بذارند.

اگه شما هم تصمیم گرفتین سایت راه اندازی کنین برای کسب و کارتون و یا هنوز تصمیم قطعی نگرفتین چون راهنمای مناسب نداشتین میتونین با ما در ارتباط باشین.

کارشناسان متخصص در شرکت طراحی سایت پاسخگو شما عزیزان هستند.

  • maneli 00kh
۲۰
شهریور

 

طراحی سایت فروش فالوور اینستاگرام

ایا اطلاعاتی درباره کار های جدید که سودزیادی دارن داری؟

میخای یه شغل ثابت داشته باشی و یا اگه شغل ثابت داری یه کار دیگه هم داشته باشی که خیلی سود داشته باشه؟

پس ادامه رو بخون و با ما همراه باش

  • maneli 00kh
۰۱
شهریور

با همه گیری ویروس کووید19 بسیاری از کسب و کار ها به مشکلاتی برخورده اند ولی اگر شما جزء آن دسته از افرادی باشید که خیلی زرنگ و باهوش هستند از این موقعیت برای جلوتر افتادن از رقبا بهترین استفاده را می کنید

  • maneli 00kh